Helgen ;)








Sammanfattning av min roliga helg :) <3

I fredags va jag bara hemma och tog de lugnt för ingen ville med mig ut ;)
Och i går så när jag slutat jobba gick jag hem och vilade lite innan Sofe kom hin och umgicks lite :)
Riktigt trevligt! Efter vi hade kikat på någon film och flummat lite så kom Erik och Adam hit och va med oss :)
Vi tryckte på en film och bara myste lite :) Riktigt skönt må jag säga :)
Blev ganska sent :P Kom väl isäng vid 5 :P och somna typ vid 6 och sen skulle man upp vid 9 för att åka iväg och jobba lite ;) Både Jag och Sofie skulle jobba idag och killarna hånade oss för vi skulle jobba och dom kunde åka hem och sova lite mer :P

Livet är då inte rättvist ;)

Nu ska jag städa lite då mamma och pappa precis kommit hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0