Hemma

Nu sitter man på rummet efetr att ha gått igenom lite kläder från syrran och sen plockat in
allt i gaderoben :P Snart ska jag hoppa in i duschen och efter de blir de lite film innan jag
ska lägga mig :) skönt att få lite sovmorgon i morgon i alla fall ! I morgon blir det jobb i
Borlänge så ska försöka få jesper att hålla mig sällskap medans jag väntar på bussen :)
Fick sällskap igår så då tkr jag att jag borde de i morgon ocskå :D
nej nu ska jag gå och göra litre situps innan det blir duschen :)

På lördag efter jobbet drar jag till Blg och myser med underbara och Absolut bästa Sofie <3
Längtar som fan! Jag har så sjukt roligt med henne så vad ska man säga mer än att vi är bäst lixom <3
Älskar dig gumman <3


Jag och Sofie innan krogen ;) Tema kväll ;)


BYE BYE // Nicole Sandström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0