2011-11-05

Idag är det allhelgona och alla firade med att gå ut typ :P
Själv så blev det middag med mormor och Anija och päronen såklart
sen när dom åkte så blev de tråkigt, man satt bara och inte gjorde
ett skit, som tur var hörde camilla av sig och ville ses :)
Blev lite Biljard med Camille, Manne och Fredrik :)
Jag och Camilla förlorade 4/4 ggr xD de är bra va? :P
Haha sen åkte vi till Maxi och köpte lite godis och
sen bar det hem till manne för att titta på lite film :)
Blev en skräckfilm och fan jag satt på helspänn hela tiden xD
Dåligt slut hade den tyvärr men de va roligt med sällskap :)
Min Prins jobbar fortfarande men jag hoppas att få höra
hans röst inatt :) Saknar honom jätte mycket fast vi sågs i
Torsdags liksom :P Men de är väl så de ska vara :)
Hoppas jag får träffa honom snart igen :)
Kanske på Måndag om jag har tur :D
Nu säger jag godnatt för tillfället :D
// Nicole Elisabeth Sandström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0