2011-11-14

Sitter i sängen och har ganska precis vaknat lite !
Snickarna såga och höll på fast jag sov och inte vakna jag av det xD
Va lite trött tror jag :)
Igår kväll såg jag en Geishas memoar! Sjukt bra film!
Sorglig men riktigt bra handling !
Nej nu kanske man ska sätta sig och plugga lite matte som man inte
har gjort på några veckor så ligger lite efter typ xD
Men men kommer nog ikapp snart om jag orkar ta tag i skiten.
Måste plugga körkort också !
Har ingen motivation nu när allt skit har hänt...
men men får ta tag i skiten snart så löser det sig!
Sen har jag slutat Röka, eller gjorde det igår :D
Så nu kommer mitt nya liv börja från och med idag :D
.
.
// Nicole Elisabeth Sandström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0