Dum ass

Assa hur dum får man vara om man säger upp kontakten med vännerna?
Du är fan dummare än jag trodde!
Sen hur fan kan låna pengar av någon och sen skita i att betala tillbaka!?
Om jag var du skulle jag gett dom för två månader sen minst!
Börja tänk dig för ba fan du håller på med!
Var ärlig istället för att ljuga om allt skit!
Stå för den du är!
.
.
.
Sov i Blg i natt pga att jag jobbade kväll på Måndagen!
Jobbade upp mitt akord så jag är stolt !
Idag på dagen har jag fikat med Bea och sen bara tagit det lugnt
Var en jätte mysig fika! Vilket vi ska försöka ta snart igen :)
Det är inte långt kvar nu tills hon ska få barn :)
Den 12 ska hon ha men vi får se när han/hon vill komma ut :)
Hade köpt ett par sockor och en vit overall till Bebisen :)
Tror både hon och Robin blev glada över presenten :)
Jag längtar tills dom får bebisen så jag får komma och
kolla på han/hon och se hur söt den är :) <3
Såhär såg Overallen ut som jag köpte :)
.
.
.
.
.
.
//Nicole Elisabeth Sandström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0