2011-10-31

Helgen har varit riktigt bra! fick ett riktigt bra avslut på jobbet på scorett :)
Sovit hos Rasmus hela helgen och såklart tackade man inte nej till det liksom :D
Idag åkte jag hem igen för han skulle ändå jobba kväll så då kan jag passa på att vara
hemma lite i alla fall :D får se när jag åker till Borlänge igen :) ska även plugga satan
nu så jag också hade det där körkortet :D kladrade fac Fordon idag som ni ser här ;)
Två fel :D de är inte illa de heller ;)
Nu är det bara att fortsätta att plugga så man klarar teorin sen är de bara uppkörningen kvar :D
Nej nu ska jag krypa ner i sängen med ett avsnitt av true Blood :D kan inte motstå att börja titta,
hört så bra om den serien så ;)
God natt folket, Love yaa
// Nicole Elisabeth Sandström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0