Ensam igen

Idag kom päronen hem och jag hade gjort jätte fint :)
Hade till och med beställt en bukett med blommor till dom
som stod på köksbordet när dom kom hem :)
Men nu har dom lagt sig så nu är man ensam igen :(
Rasmus skulle ha kommit men han va så bakis att han somna...
Jippi...
Nej nu ska jag sälla mig i Duschen och tycka synd om mig sen
ska jag lägga mig och gråta till lite Baywath !
De finns inge bättre om man vill tycka synd om sig själv!

Mina små Älsklingar ! Utan er är jag inget ! ! <3
Ni komemr alltid och lägger er nära en när man är ledsen <3

Kommentarer
Postat av: nattis

nu skulle du haft körkort så hade du kunnat åka till han! bara att börja pluggaa :}

2011-10-05 @ 17:19:26
URL: http://natalijeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0