Jobb !

Idag ska jag börja jobba på de nya jobbet :)
Skit nerös men de kommer nog gå bra tror jag :)
Tror inte de borde vara något problem :D
Jag är skit taggad inför det :D
Jobbar 16.00-23.45 :D
Skönt att jobba kväll och känns sig duktig :D
Helgen har varit rolig, jobbig och hår!
Fredagen började bra, sov hos jenny för jag skulle jobba i Rättvik på Fredagsmorgonen till kl 18
så blev en heldag där och sen satte jag mig på tåget och skulel till Borlänge och
börja fixa i ordning mig eftersom vi skulle gå ut och se Dead By April :D
Men under förfesten började jag och Rasmus tjafsa så de kom en massa tårar och Sosso fick ta hand om mig..
Jag skulle ha sovit hos honom men eftersom vi tjafsa och ja va helt förstörd så fick jag sova hos Sofie och Erik
istället och de va riktigt bra eftersom annars vet jag inte vart jag skulle ha sovit..
Så på Lördagen blev de lite jobb på Scorett, och jag var skit nere men de var bara att försöka hålla humöret uppe... Efter jag slutat jobbet så ville Rasmus att jag skulel ringa honom och jag kan säga att de tog emot men jag gjorde de ändå och vi pratade ut och de är nog löst nu ialla fall !
Men de är klart de känns att vi bråkat men jag försöker att tänka på framtiden eftersom jag tycker om honom så sjukt jävla mycket! men de han sa sårade mig så jävla mycket, men jag försöker tänka positivt eftersom denna kille ser jag en ritkigt framtid med!
Han gör mig sjukt lycklig och jag känner att jag inte behöver kämpa lika mycket längre, allt komemr ordna sig ändå liksom!
Söndagen:
De blev lite mer jobb i Rättvik på Marknaden med A-K :D
Riktigt trevligt och vi kämpade på bra ! När jag slutade så hämtade pappa mig i leksand, när jag kom hem var de bara att hoppa in i Duschen och sen kolla lite på SOA ! Bästa serien över världen!
Har ni inte sett den så rekomenderar jag den starkt <3
Idag är det måndag och jag har precis vaknat så nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan ta hundarna på ett varv runt området! Efter de ska jag fixa i ordning mig inför jobbet !
Så nu säger jag hejdå för denna gång !
Blir nog att skriva mer någondag :) kommer nog berätta hur de gick på de nya jobbet antinge i kväll eller i morgon :D Är jätte taggad så ikväll kör vi :D Kommer lära mig en massa nytt och det kommer gå skit bra känner jag på mig :)
Men ha de så bra alla för de ska jag själv verkligen ha ! <3
Kyss och Smek // Nicole Elisabeth Sandström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0